فاطمه خادم الحسینی

اینجا یک وبلاگ زرد است وقت خود را اینجا هدر ندهید! پیوندهای وبلاگ برای شما مفیدتر هستند!

فاطمه خادم الحسینی

اینجا یک وبلاگ زرد است وقت خود را اینجا هدر ندهید! پیوندهای وبلاگ برای شما مفیدتر هستند!

علاقه مند به رمان ، رشد شخصی و کمی تغذیه و ورزش

  • ۰
  • ۰

ذکر این هفته رو میخوام روزی هزار بار باخودم بگم تا آویزه گوشم بشه:

                  هرگز وقت مناسب فرا نمیرسه!

 فکر کنم تو کتاب خرده عادت ها خوندم این جمله رو و هرچی بیشتر بهش فکر میکنم بیشتر به حقیقتش دست پیدا میکنم چیزی که من چندین ساله منتظرشم! وقت مناسب واسه نوشتن رمان!

دوران تحصیل میگفتن تابستون، تابستون میگفتم باید کتابای نویسندگی بخونم بعد نا امید میشدم میگفتم بعد دانشگاه حالا میگم وقتی پسر جان بزرگتر شد الان کوچیکه و کار زیاد داره چند روزه وقتی از خودم میپرسم پس کی میاد این وقت مناسب؟ صدهزار نفر باهم تو سرم داد میزنن:《هیچوقت!》

واقعا همینه همیشه بهانه هست! وقت مناسب رو باید پیدا کرد و ساخت و هیچوقت خودش نمیاد و حالا انقدر باید بگم تا حک بشه تو ذهنم!

 

  • ۹۹/۰۲/۱۴
  • فاطمه خادم الحسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی